מפרסומאית לטייקונית: ג. יפית מתמודדת על רכישת מגה בעיר

ישראל פריי No Comments on מפרסומאית לטייקונית: ג. יפית מתמודדת על רכישת מגה בעיר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ג. יפית עוברת מהצד המפרסם לצד של הבעלים. הפרסומאית הוותיקה גיבשה קבוצת רוכשים ומנהלת משא ומתן לרכישת רשת המזון העירונית מגה בעיר, המונה 114 סניפים. כך מפרסם היום The marker.

רשת 'מגה' שקועה בחובות כבדים המאיימים על קיומה, והיא מתפרקת מנכסיה השונים ע"י העמדה למכירה של שלל נכסיה. על פי הערכה, מגה בעיר תימכר בטווח מחיר של בין 200 – 250 מיליון ש"ח.

מעניין לציין כי לפני שבע שנים שימשה ג. יפית, או בשמה המלא יפית גרינברג, כפרזנטורית של רשת מגה, שהייתה אז בשיא גדולתה. היא הובילה קמפיין פרסומי ארוך. בשנים שחלפו, עשתה ג. יפית כברת דרך ארוכה, תוך שהיא מנסה להפוך לגורם עסקי דומיננטי בנוף העסקי המקומי.

בין היתר ניהלה גרינברג מגעים לרכישת ערוץ 10 ודפי זהב, שלא יצאו לפועל. לפני כשנה רכשה יחד עם קבוצת משקיעים את רשת הספרים סטימצקי. והעבירה את הניהול בו לבנה. הקבוצה מתגאה בהפיכת הרשת תוך תקופה קצרה לרווחית.

גרינברג סירבה להגיב לידיעה. מקורביה מסרו ל The marker כי "לגרינברג יש חברה למיזוגים ורכישות, והיא בקשר עם כל מיני חברות וגורמים, ואם היה משהו קונקרטי היא היתה מעדכנת. כרגע זה ממש לא שם, אבל בשיחות סגורות יפית בהחלט חושבת שצריך להציל את מגה".



0 תגובות